søndag 30. august 2009

Savn..

Etter en ettermiddagstur i går med mimring fra årets desiderte høydepunkt kom jeg fram til at dette må jeg lage album av. Høydepunktet var selvfølgelig turen til New York, og album skal det bli! Godt, gammeldags album med fremkalte bilder, saks, papirark og lim! Søndagen brukes altså til å se gjennom totalt 2638 bilder og minimere dette til et betraktelig mindre antall. Og for et savn! Kjenner at jeg blir aldri så lite sentimental her jeg sitter. Og DETTE bildet er savn! Dinnerdancen på Nansen Lodge. Free bar. Grønne "surprise me" drinks og 17th of may american cake med rosa og blå frosting. Savn..


Så nå skal de neste høstkveldene brukes på å velge ut, fremkalle bilder, mimre godt og lage et album like I used to.. Og det kjekkeste er at her kan alle de bildene jeg valgte å sensurere fra publicen tas med! Dette skal bli gøy! Og jeg har allerede begynt å snuse på New York sommeren 2010.. Eller kanskje Los Angeles? Beverly Hills, California.. Ahh.. Maria og jeg vil i hvertfall over dammen neste sommer, anyone care to join? :)

Ha en flott søndag videre! Her i huset skal det sorteres bilder. Og etter hvert gjøre ferdig månedsplanen.. Og kose meg inne i dette fina veret! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar