onsdag 30. desember 2009

Herliga London

Nå bærer det snart avgårde til Herliga London! Kofferten er delvis pakket - lettere enn noen gang! Denne gangen skal jeg ikke gå på smellen jeg møter hver gang jeg reiser til London. For her skal det shoppes! Etter forespørsel fra venner og diverse familiemedlemmer har jeg nok en gang lovet å oppdatere underveis. Ikke det at det blir den store spenningsturen, vi drar til London for å kose oss og kjøpe julegaver til oss selv! Siden dette bare er en liten svipptur må vi utnytte tiden så best vi kan. Og som de rutinerte korpsfarerne vi er, er vi vant til å følge en punktlig dagsplan. Vi har laget oss en, og akter å holde oss til den! Innenfor visse grenser..

På programmet står det vesentlig shopping. Litt kulturelt skal vi nok få med oss, i og med at Maria ikke har vært i London på 12 år. Så litt turist skal hun få lov til å være. Ellers blir det musical, god mat og drikke, herlige Starbucks, Subways til frokost, utforsking av Europas største shoppingsenter, rusling gjennom Hyde Park og Winter Wonderland, en liten kikk på juleutstillingene og høy puls nedover Oxford Street. For ikke å glemme et fantastisk fyrverkeri ved London Eye i morgen kveld!

Og så skal jeg som den fantastiske storesøsteren jeg er, bruke litt (men bare litt) tid på å lete etter ballkjole til lillesøs som er så kresen at hun ikke finner seg noe i Norge. Men dvd'er får du ikke, Elise! Den kvoten skal jeg bruke på meg selv!

God tur til Maria og meg, nå reiser vi! Juhuu!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar