onsdag 24. juni 2009

Solkrem er for pyser..

Rød? Hvor?

Solen kom til slutt. Den som venter på noe godt venter sjelden forgjeves. Jeg burde vel vært tålmodig nok forrige uke da jeg gikk og ventet på godværet. Gjennom mitt lange liv (med unntak av to sommere hvor jeg ikke en gang oppholdt meg i Stavanger) har det alltid vært strålende vær under Sandvolleyturneringen i Stavanger. Det slo ikke feil i år heller. I dag kom sommeren til meg. Maria og jeg hadde sittet innendørs i noe som føltes som tre døgn for å høre om vikeplikt, bremselengde og plassering i kjørebanen da vi på vei hjem tok turen innom kaien.

Sandvolleyen stod til sine forventninger, selv to dager før den egentlig begynner. Vi satte oss godt tilrette nede på kaien og nøt solen og utsikten over treningsarenaene. Six packs på alle kanter. Vi klager ikke på det! Årets høydepunkt er i ferd med å starte, og jeg ser fram til en herlig uke med god stemning, masse folk, mye volleyballspilling, sol, god mat og drikke og alt det andre som hører Stavanger til. Røde skuldre og nese er også blitt en slags tradisjon under sandvolleyen, og i år var intet unntak. Solkrem er oppskrytt.

VM Sandvolley Stavanger er snart i gang, og jeg kan meddele at MIN sommer er her! (Bare en uke og to dager til ferie nå, så er sommeren opptimal!)

God Sommer, snakkes i Vågen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar