lørdag 6. juni 2009

Elise konfirmasjon 25/4-2009

Familiens siste innskudd har blitt voksen! Lørdag 25 april 2009 var det Elise sin tur til å konfirmere seg. Her er hun foran huset iført ny bunad for anledningen! :)




Elise og meg gikk ned i Munkehagen for å ta konfirmasjonsbilder før vi skulle i kirken. Det ble tatt nærmere 200 bilder, og Elise var fornøyd med svært få av dem! Jeg synes derimot hun er kjempesøt! :)


Dette bildet ble sendt ut som takkekort. Tror jeg. For meg var de fleste like, men Elise hadde et eller annet å påpeke på hvert eneste bilde! Ingen tvil om at hun er min lillesøster..


Solstrålen!





Elise måtte ta bilde av storesøster også.


Oppe i hagen igjen. Far iført sin nye bunad han fikk til 50-årsdagen. "Ein staselig mann", som han så fint sa det selv!


Far og Elise på Elise sin konfirmasjonsdag.


Elise og Ragnhild foran Domkirken. De endte tilslutt opp i helt like bunader! :)


Utenfor Domkirken etter seremonien i kirken.


Hjemme i Eiganesveien. Mormor ville at vi skulle ta familiebilder siden alle først og fremst var samlet. Her er vår inner cirkle. Tossene; også kjent som Andreas, far, meg, Elise og mor.


Elise og meg


Hele familien på mor sin side. Vi skulle også ta et bilde av "The Big Torstensen family" (far sin side), men diverse onkler og søskenbarn brukte lengre tid enn andre på å komme seg opp fra kirken, så det bildet har vi til gode!


Storsjarmøren Oliver! :)


Elise og Jørgen forsyner seg med tapas.


To flinke medhjelpere på kjøkkenet. Maria og Maia hjalp til med rydding og vinservering og diverse ting. Kjempeflinke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar