tirsdag 30. juni 2009

Telt, grilldress og myggstift!

Etter en hard helg med intens jobbing har vi nå klart å planlegge turen vår i sommer ned til siste detalj. Jeg tilbragte store deler av den solrike helgen vi for en gangs skyld hadde i Stavanger foran PC'en hos Maia. Campingturen vår er så og si i boks. Maria var bortreist og fikk ikke være med i planleggingen, men hun har ikke noe hun skulle sagt uansett, hun skal jo bare sitte i baksetet! ;) Vi fikk gjort utrolige mye unyttig, og hadde en koselig helg. I tillegg til at vi faktisk fikk gjort en del nyttig! Klokken 3 om natten booket vi det første og billigste vandrerhjemmet vi fant med fantastiske 1 stjerne! Dette kan bli spennende.. Men vi fikk ihvertfall testet ut teltet! Midt i Soltun borettslag slo vi opp det gigantiske teltet og konstaterte at ingen av stengene var brukket. I tillegg fant Maia fram teltlampe! Nå er det bare å finne fram myggstiften og sovepose, så er vi på vei!

I dag hadde vi også en liten samling hvor Maria fikk komme med sine synspunkter. (Hun stiller med kortstokk på turen!) Vi fikk bekreftet at Annette er hjemme og klar til å ta imot oss to netter, og vi fant de siste campingplassene. Nå begynner vi virkelig å glede oss! Siden ferien består av netter i telt og nedre klasses vandrerhjem kan vi ikke garantere internettilgang. Men vi skal prøve å oppdatere på bloggen vår! :)

På vei hjem fikk jeg forresten den beste bursdagsgaven jeg kunne få en dag på forskudd. I tillegg til å lage et supert kort og gi meg en boks med en boks i som var så morsom at jeg antagelig kommer til å le av den i flere dager, fikk jeg det jeg i all hemmelighet ønsket meg mest! Det største rommert i Snøklokkestien! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar