søndag 4. juli 2010

Sportsidiot for sommeren

Supergutta Spinny og Tarjei tok et historisk sølv i turneringen ingen klarer å stave. Jeg trenger vel ikke si at det satt langt inne, det at jeg måtte gi bort finalebilletten min til brodern fordi jeg selv skulle servere på Viking stadion. Men jeg fikk med meg en fantastisk semifinale tidligere i dag. Og finalen så jeg på storskjerm oppe på VIP'en på stadion mens jeg hadde det andre øyet på Vikingkampen og vaskefillen i hånden. Det er alltid en liten skuffelse med å bli nummer to, men i denne situasjonen var det bare glede. En historisk plassering som var gutta vel fortjent etter fantastisk spill gjennom hele turneringen! Jeg har hatt mange spennende timer på Center Court i Vågen den siste uken. Etter Skarlund og Spinnys herlige "seier" i sandkassa fikk jeg se Fillo briljere på stadion med hattrick i sitt comeback. Og ikke nok med det, Tour de France er nå i gang. Jeg fikk se Cancellara aka Spartacus ta den gule trøya, og Hushovd åpne med en grei tredjeplass i jakten på den grønne. Ja, jeg er sportsidiot. Det er godt jeg får ha TV'en for meg selv de neste ukene før ferie nå som VM også nærmer seg slutten. Sommeren er kommet. Den tiden på året jeg blir sportsidiot.




-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar