mandag 28. juni 2010

Feriemodus!

Jeg er i feriemodus. Riktignok har jeg nesten tre uker igjen på jobb før jeg får ferie, men allikevel er jeg i feriemodus. Det begynner å nærme seg reising, og jeg kjenner at jeg begynner å glede meg! Plutselig er alt bare noen uker vekke, og jeg må planlegge! Noe som er veldig tidkrevende, men veldig gøy til tider. Turen til Antibes for å feire mor sine 50 slipper jeg heldigvis å gjøre noe med, der overlater jeg alt arbeid til høyere makter. Men når Maria og jeg skal ut i den store verden og besøke tre stater i USA er det nødvendig med litt planlegging. Og da er internett helt fantastisk! Hvordan vi noen gang har klart oss uten, har jeg vanskelig for å forstå. Riktignok har jeg flere reiseguider fra de aktuelle byene, som har vært nyttige i disse dager når jeg skriver "bibelen". Enkelt og greit en notatbok med all informasjon fra fly/hotell reservasjoner til hvor vi skal spise, hvilke turer vi skal være med på og hvilken film som har vært innspilt i nærheten av hotellet vårt. Og alt det jeg finner av informasjon på internett! Utrolig mye unyttig, men jeg har opptil flere ganger kommet over svært nyttig informasjon. Og teknologien slutter aldri å overaske meg. I kveld har jeg fyllt opp iPhonen med all verdens apps fra både New York, Chicago og Los Angeles. Hver gang jeg surfer rundt inne i Apple Store blir jeg like overrasket over hvor mye nyttig det faktisk finnes! Jeg tar av meg hatten og sier lenge leve iPhone og dagens teknologi!




-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar