fredag 5. mars 2010

Weekend in London!

Da var jenteturen endelig kommet, og vi er på vei til London! I skrivende stund sitter vi på flyet fra Frankfurt til Heathrow. Vi fikk et par timer på Frankfurt som jeg igjen kan bekrefte at må være en av verdens kjedeligste flyplasser.. Vi fikk oss i hvertfall en Frappés på McCafé! Det var vel stort sett det. Nå sittet min altfor pliktoppfyllende lillesøster og forbereder seg til tentamen i engelsk hun skal ha på mandag. Som om ikke en helg i London er god nok forberedelse..




Og så har vi fått flymat! Lufthansa er ikke like kjipe på maten som SAS, så vi har fått både sjokolade og sandwicher på beste flyvis! Tørt og ikke særlig med smak med andre ord. Men det er en sjarm over flymaten også..





Ellers sitter jeg ved nødutgangen og har fått detaljert opplæring på hva jeg skal gjøre. Men opplæringen var stort sett på tysk, så vi får håpe jeg ikke får bruk for det...




Solen skinner og vi gleder oss til å komme bort fra snø og is og gå på bar bakke! I dag skal vi bare komme oss inn til hotellet vårt i Kensington og vandre litt rundt i området. Og kanskje tjuvstarte litt på shoppingen. Og gå ut og spise. Rett og slett bare kose oss! :-) Men nå skal vi lande i London, så jeg får vel fasten my seatbelt and turn off my phone!


-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar