torsdag 25. mars 2010

You know you love me..

XoXo!

Thomas har klart det. Vel er han ikke så lik Chuck Bass som han selv tror, men å overtale noen, det kan han! Et års tid tilbake lovte jeg at jeg aldri i mitt liv skulle se Gossip Girl. Selv ikke etter Thomas guiding i New York. "Eg love deg Julie, du komme te å ble hekta med ein gang!" og det ble jeg.. Etter et par episoder med mye jamring om hvor patetisk dette programmet er klarte jeg allikevel ikke å stoppe. Jeg måtte fortsette å de hvor denne galskapen ender, og jammen meg er jeg ikke inni sesong to nå. Men patetisk er det. Det er egentlig et ganske så underholdende program, det har fått meg til å le meg gjennom denne ellers så triste og trasige uken. Men det jeg fremdeles ikke forstår er hvordan Thomas kan like det. En tilsynelatende oppegående mann i sin beste alder med korps og friluft som sine hjertebarn.. Og så bure seg inne å se Gossip Girl? Jaja, så ble jeg hekta jeg også. Det jeg sa jeg aldri skulle bli. Jeg sa forøvrig at jeg aldri skulle få meg OnePiece heller. Nå sitter jeg altså her, iført verdens styggeste men beste kosedress og ser Gossip Girl. Nå står jaggu ikke verden til påske! ;-)



-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar