lørdag 6. mars 2010

Crowne Plaza

Da er vi direkte inne fra Crowne Plaza i Kensington, og jeg må si at det er et av de bedre hotell jeg har bodd på i London! Jeg fikk voldsomme assosiasjoner til Crowne Plaza hotellet vi bodde på i New York! Elise og jeg deler en queen size bed, men i motsetning til New York har vi fått hver vår dyne. Dobbeldyne til og med, så det å finne veien ut av sengen er litt av et prosjekt. Ellers er den største likheten fra New York døren som fører inn til naboværelset. Men i motsetning til å ha Signe på andre siden av veggen har vi et ektepar som ser på tv med maksimalt volum!






Men nå er vi altså i London. Og jeg får like god følelse hver gang jeg er her. Mind the gap, look left/right, "excuse me, miss!", starbucks, volvic, cabs, bobbys, busser og hele sulamitten. London er og blir min favorittby! I dag har vi ruslet rundt i Kensington hvor vi bor og fått en fantastisk middag på Maggie Jones's. Nå ligger vi i hver vår seng og leser engelske sladderblader og bare koser oss! Og gleder oss veldig til i morgen, for da skal det shoppes!! Så gjenstår det bare å se om frokosten i morgen også blir på ekte Crowne Plaza vis! Det begynner å bli en stund siden egg og bacon nå...

-- Posted from my iPhone

Location:A4,Kensington,Storbritannia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar