onsdag 14. oktober 2009

O, herlige høst!

Jeg må faktisk innrømme at jeg synes høsten er koselig. Spesielt når det er skikkelig ufyselig vær ute og jeg sitter inne. Nå har vi fått stearinlysene på plass i stuen også, så nå varmer det godt! :)
Her prøver vi nemlig å spare strøm! Halloweenlyset synes jeg egentlig er utrolig harry, men jeg kjøpte det fordi jeg trodde Maria ville like det. Noe hun gjorde! ;-) Så nå skal jeg brenne lys ut i de lange nattetimer mens jeg skriver bordkort til helgens store event; jubileet til 1919. Det skal feires med en heidundrandes konsert med påfølgende fest! Og alle stråhatter gleder seg..

Det blir sene kvelder og mye nattejobbing denne uken med mange øvelser og utrolig mye å gjøre på jobb. For å toppe det hele er det personalmøte i morgen. På en onsdag, min "hellige" dag hvor jeg vanligvis har fri. Derfor legges alt arbeid ifm jubileet, praksisstudenyene mine, foreldresamtaler og diverse til nattestid. Og da er det ekstra koselig med stearinlys!

God natt! :-)






-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar