torsdag 22. oktober 2009

Apps for everything!

I dag har jeg brukt store deler av ettermiddagen til å laste ned utrolig mange ubrukelige apps til telefonen min. Det er rart hvor mye jeg finner når jeg først er i gang. Og det er som de sier; There's apps for everything! Så i dag har jeg blant annet hatt min egen dirigent foran meg på notestativet. Jeg har også prøvd å spille klarinett på telefonen, men siden grepene er betydelig annerledes trengs det nok litt mer øvelse på dette punktet. Kornetten var derimot lik, så det ble en runde med Gottene fra Egenes der. I tillegg spilte jeg Til Elise på piano. Og jeg fant ut at tuneren her faktisk var svært pålitelig! Jeg har satt opp et lite budsjett med hjelp av Sparebank1 sitt minibudsjett, satt nåler i byer jeg har besøkt, skrevet handleliste og pakkeliste, utforsket Londons map og øvd meg på teoriprøven. I tillegg kom jeg over en helg haug med apps som ble slettet rimelig fort. Alkoholtesten viste at jeg hadde 1,3 i promille kl 5 i ettermiddag, mens heliumsstemmen skuffet sterkt. Den hotteste aplikasjonen i dag var naturlig nok skattelistene. Denne klarte jeg også å holde meg unna.




Men mange morsomme bilder fant jeg. Blant annet dette bildet som vi sterkt assosierer med russeriden for mange herrens år siden! Koselig! :)

-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar