lørdag 12. september 2009

Thank God it's Friday!

En fredagskveld uten noen planer. Bare gjøre akkurat det jeg selv vil hele kvelden.. DET er deilig iblant, det! Og det er akkurat en slik fredag jeg har hatt i dag. Grunnet denne svinaktig irriterende feberen jeg har pådratt meg har jo de siste dagene vært rimelig late i utgangspunktet. Men det er noe spesielt med fredagen!

Fredagen i dag har vært en av de koselige. Det startet da MiniMe og jeg var nede hos mormor for å hjelpe med å legge inn musikk på hennes nyinnkjøpte iPod (Go grandma!). Bare det å ha litt kvalitetstid med lillesøs var kjempekoselig, det var lenge siden sist, og vi hadde litt av hvert å ta igjen! Etter en request fra mamsen ble jeg med hjemom og fikk oppdatert meg litt på den fronten og..

Det er store oppussingsprosjekter på gang på i Eiganesveien, og jeg fikk streng beskjed om at nå skulle alt i containeren. Det endte med at jeg måtte gå gjennom alt av jakker, sko og vinterklær jeg har hatt lagret der i håp om at jeg plutselig skulle få god plass en gang! Det meste gikk i containeren etter at lillesøs hadde forsynt seg med det hun ville ha. Allikevel klarte jeg å komme tilbake til Snøklokkestien med 4 store bæreposer fulle av klær og sko. En stor pose full av diverse hekle- og strikkeprosjekter som jeg aldri har brukt ble også med. Dermed ble det plutselig masse nytt garn på meg når jeg får samlet meg til å rakne alt opp. For jeg trenger jo alltid hjemmestrikka luer til høsten, enda jeg har en hel kasse med hjemmestrikk.. Merkelig det der!

Så kom den herlige kvelden, da! Maria og meg utstrakt med hver vår pc på fanget. The OC på skjermen og noe godt i munnen. Surfing på YouTube. Intellektuelle samtaler som stort sett bestod av "Haha, gå på home og sjekk siste status nå!" og "Sjekk ut denne linken her!"... Men jammen er det også herlig en gang i blant! Og det må nevnes at vi faktisk hadde oss en kveldstur i herlig duskregn til Kiwi like før stengetid. Med innlagt omvei om sandal på vei hjem!

Ha en strålende helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar