onsdag 9. september 2009

Et evig savn..

Det går litt i rykk og napp dette savnet. New York i mai. 17. mai i Brooklyn. Egg og bacon til frokost. Walmart. Budweiser. Empire State Building. Dinner Dance. Nansen Lodge. Oh say can you see by the dawns early light. Minnene kommer stadig tilbake, og gjennom tv-serier, nyopplastede bilder, småfrekke kommentarer og finanskrisen blir jeg stadig minnet på New York. Så albumet måtte komme. Siden digitale kameraer kom for en del år siden har det vært dårlig med fotoalbum på meg. Jeg tar meg kun tid til det en sjelden gang. Men denne turen fortjente så absolutt en hedersplass i hylla! Så album ble det. Av over 2000 bilder var det vanskelig å begrense seg, men jeg klarte til slutt å presse ned i underkant av 400 bilder inn i albumet. Nå er det ferdig, og jeg har noe å kose meg med når savnet etter bagels og Crowne Plaza blir for stort..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar