torsdag 25. februar 2010

Direkte inne fra Snøbussen

Da er jeg direkte inne fra Snøbussen, som plutselig har skiftet navn etter i alle år å ha blitt kalt Skibussen. Jeg er på vei opp til Suleskard, og jeg har ferie! Riktignok er det bare to dager med fri, men i og med at jeg ikke har hatt vinterferie på seks år synes jeg absolutt disse dagene skal nytes! Sekken er pakket og klar, stappet med alt jeg fant nødvendig i morges. Det går for det meste i ull, filmer og strikketøy. Og spikermatte til å helbrede ømme muskler etter forhåpentligvis flotte skiturer! Og blir det ordentlig drittvær eller kraftigere forkjølelse har jeg mer enn nok å underholde meg med. I tillegg blir det noen spennende kvelder foran radioen med OL-sendinger. Så denne lille ferien ser jeg fram til. Det eneste jeg har å sette fingeren på er at ferien kom en uke for tidlig i år. I følge yr blir det grått hele uken. Og neste uke kommer solen. Ikke akkurat årets bombe..

Jeg har i tillegg endt opp på fjortisbussen, så dette skal bli en innholdsrik tur.. Godt jeg har musikk på øret! Og Cola Zero. Og godteboks! ;-)


-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar