lørdag 25. juli 2009

Vel installert i Snøklokkestien

Etter en hektisk uke med blod, slit, svette og IKEA sine byggeklosser er nå Maria og jeg vel installert i leiligheten vår i Snøklokkestien. Vi er veldig fornøyde, og bor hos noen alle tiders husverter! :) Det ble ikke mye tid til å slappe av etter årets ferietur på veien. Vi var hjemme sent natt til mandag, og allerede kl 11 mandags formiddag var jeg på plass med første lass! Turen gikk videre ut til IKEA hvor det ble handlet både stort og smått, og vi tilbragte de neste dagene med å leke oss med IKEA sine byggesett. Vi har bodd blant kofferter, vesker, bager, esker, plast og papp hele uken, men nå har vi endelig fått det meste på plass og ryddet litt opp. Vi har også endelig fått internett, så nå føler vi oss som en del av verden igjen.

Dette er min siste helg før det er på an igjen på jobb, og det var herlig å bli ordentlig ferdig før den tid. Nå gjenstår det bare litt småplukk igjen, og en ny stor handlerunde på IKEA når vi får tilgang til bil igjen. Ellers nytes de siste feriedagene på Gladmaten, og savn av sol og sommer er fremdeles like stort. Men jeg kan berolige alle med at været snart slår om. På mandag begynner jeg å jobbe igjen, da kommer sola. Garantert. Solen kommer alltid når min ferie er slutt, det har så langt ikke slått feil. Jeg tipper vi kan slikke sol igjen i slutten av uka. God helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar