søndag 31. januar 2010

Snøstorm på Moltekvæven





Snøstorm på Tomsebu. Dette bildet skulle illustrere uværet som herjer over oss akkurat nå, men jammen kan bilder lyge! Det nyttet ikke hvor mange bilder jeg tok, snøstormen ville ikke vise igjen på noen av bildene. Jaja. Vi har ihvertfall snøstorm her. Og er rimelig innesperret. Far har våget seg ut på en egotur for å trene til Sesilåmi. Vi andre sitter inne og bedriver med diverse hyttekos. Hekler, strikker, leser hyttebok, Magasinet og diverse aviser og ser litt film. Men nå begynner jeg å bli lei, og kjenner kallet. Storm eller ei! Som en klok mann en gang sa; det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Og siden jeg ikke kan skylde på utstyret får jeg bare komme meg ut. Ta på lag på lag med ull, fleece og vindtett. Og komme meg ut i dette helvete. Så får vi se hvor langt jeg orker å gå.. ;-)


-- Posted from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar