søndag 1. august 2010

I like the island Manhattan!

To utrolig opplevelsesrike dager i New York er over, og jeg sitter igjen med følelsen jeg satt igjen med første gang jeg var her. Dette er min by! London har fått konkurranse. Vi har vært svært effektive og vært både turister og New Yorkers på en gang. Vi har besøkt alle bygninger som er å besøke. Vi har besøkt slør Starbucks på hele Manhattan. Nesten. Det skal vel litt til å komme gjennom alle, her ligger de på hvert hjørne. Vi har hatt den obligatoriske nachosen på Hard Rock. Vi har gått gjennom hele Central Park. Og tilbake igjen! Vi har raidet Hershey's for alt som er av Reese's peanut butter cups. Vi har gått opp og ned 5th Ave ørten ganger, og kjenner nå til hver eneste gate som finnes her. Vi har shoppet, vi har latt oss fascinere av Times Square, vi har gått over broen til Brooklyn og vi har sett, men ikke rørt på Saks, Tiffany's og Trump Tower. Vi har sett to kjendiser, en baseballspiller som er superhelt her og en av skuespillerne i Gossip Girl. Juhuu.. I morgen går turen videre til Chicago, og jeg skal prøve å oppdatere litt mer der. Her løper tiden fra oss. Men jeg sier det igjen. I love New York. More than ever before!


-- Posted from my iPhone

Location:E 45th St,New York,USA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar